Hairstyle | Snapchat

Hej dzisiaj post o moich włosach których jest jednym z kilku zapraszam do przeczytania reszty.
Dzisiaj na wstępie chciałam wam też powiedzieć o jednej sprawie chodzi o Snapchata. Ponieważ dziewczyna o imieniu Martyna założyła konto na snapie gdzie w każdym miesiącu są jakieś dziewczyny które mają swój dzień w miesiącu i np każdego wtorku w miesiącu nagrywają na snapie czy to odpowiadają na pytania z Aska Snapowiczki czy na pv wysłane. Ja również w takim czymś będę brała udział więc serdecznie zapraszam na snapa na luty ponieważ, są super dziewczyny na luty na prawdę bardzo fajne. Także na dole macie screena SnapKodu do snapa Snapowiczki.



Przechodząc do dzisiejszego tematu posta MOJE WŁOSY W ZIMĘ. 
Moje włosy w zimę się strasznie elektryzują ponieważ, nosimy czapki kaptury kominy ze sztucznego tworzywa to wiadomo że będą nam się elektryzować ale jest jeszcze coś taka ciekawostka o której może kilka z was nie wiedzieć że przez mróz panujący na dworze nosimy czapki i wtedy włosy po pierwsze się przetłuszczają i mają za gorąco, a chodząc bez czapki struktura włosa i cebulka się przesusza od zimna ponieważ, włosy nie mają warunków do wytwarzania tłuszczyku który jest potrzebny przy wzroście naszych włosy i nie tylko. 

Poleciła mi moja pani od Chemii co zrobić z elektryzującymi się włosami. Powiedziała mi  żebym na oleiła włosy , więc postanowiłam kupić sobie znowu jedwab tylko już w normalnej wersji. I powiem tak, że poskutkowało po części bo nie do końca. Zależy też od szczotki jakiej używacie w moim przypadku jest to Tangle teezer i on też jest ze sztucznego tworzywa ( plastik ) więc czesząc się nim elektryzują mi się włosy. Wpadłam też na pomysł żeby zwilżyć włosy wodą ponieważ woda ale nie podziałało jakoś efektownie. Zdjęcia poniżej zapraszam. 




















Dziękuję za uwagę ;) Zapraszam na instagrama @_jawiix 
KOLEJNY POST O TEMATYCE :
1. Paczki od firm Haul Zakupowy 
2. Get ready witch me lub LookBook 






Komentarze

  1. Biosilk to chemia nie uzywalabym bardziej olejowanie wlosow.A na elektryzujace wlosy sprobuj spryskac lakierem do wlosow kaptur,czapke i szalik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zobacz czy w Hebe jest kreatyna tą co ty masz to pojadę i kupię z chęcią. A co do lakieru to sprawdzę ;)

      Usuń
  2. Naprawde przydatny post ;)
    olii-olivka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja muszę strzec się Biosilku, strasznie źle wpływa na moje włosy, wyglądają jeszcze gorzej niż przed użyciem. Ale znalazłam sobie godnych zastępców.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bioslik wpływa źle na moje włosy dlatego go nie używam ale post na pewno się przyda.
    Ładny design bloga pozdrawiam cieplutko kvlinowska :)
    http://kvlinowska-kvlinowskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawy wpis! :)
    Życzę dużo motywacji!
    Karolina http://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie pisze się na oleiła tylko naolejowala ;)
    Pamiętaj tylko żeby nie używać zbyt często jedwabiu bo jedwab stosowany za często może wysuszyć wlosy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za poprawkę ;) I dziękuję za radę :)

      Usuń
  7. Powodzenia z walką z elektryzowaniem się włosów :)

    http://epohmis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty