Something about hair

No siemaneczko nie było mnie tutaj bardzo długo z czego strasznie ubolewam. W dzisiejszym poście chcę wam przedstawić historię moich włosów. Moje włosy są zniszczone i cienkie. Dlaczego zniszczone? Kiedyś zobaczyłam w internecie zdjęcie dziewczyny która miała rozjaśnione końcówki tak zwane ombre i oczywiście uparłam się żeby mieć takie same włosy jak ta dziewczyna. Moja mama mądra kobieta ostrzegała mnie przed tym żebym nie rozjaśniała bo to wypala włosy i je osłabia i dała mi wtedy przykład mojej siostry która też farbowała włosy kilkanaście razy nie zliczę bo nawet sama nie wiem ile kolorów miała na głowie. Oczywiście pozdrawiam Patrycję :) . Początki były zadowalające miałam zdrowe włosy z wysuszonymi końcówkami (ombre) potem zaczęły mi intensywnie wypadać włosy. Żałowałam bardzo tego posunięcia ze względu na teraźniejszy wygląd moich włosów. Czym ratuje moje włosy? Ratuje je olejkiem BIOSLIK i jedwabiem który mi się już skończył. Moja mama ma nie wiem skąd taką maskę do włosów szczerze nie wiem skąd no ale nie ważne ta maska pomaga włosy są coraz grubsze. Ja jestem taka że ratuje te włosy olejkami i jednocześnie je psuję prostownica kręcąc lub prostując włosy. Poniżej będą zdjęcia wszystkiego jakiej szczotki używam i olejki i moje włosy :) .






♣♣ Pytanie : Jaki chcecie następny post ?
• Room Tour 
•Jak spędzam wieczory 

♠ SNAPCHAT: lusiaxxd 
♠ Instagram: _albatraoz__

Komentarze

  1. Cudne włosy, jedwab tak...muszę do niego powrócić, ja swoje włosy dobijam odcieniami czerwieni i burgundu. :D Jestem winna.
    http://onlybyme7.blogspot.com Myślę, że ''Jak spędzam wieczoru'' będzie ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak miałam mocno zniszczone włosy to też używałam jedwabiu. Na szczęście teraz są w dobrym stanie ;)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresował mnie Twój blog! Przy tej okazji zapraszam również do siebie :)MÓJ BLOG [KLIKNIJ]

    OdpowiedzUsuń
  4. Też cały czas używam jedwabiu do wlosow i sa w cudownej kondycji. :)

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjęciowymi. :)
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/05/cute-dog.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne masz włosy! Chętnie zobaczyłabym room tour w Twoim wykonaniu! :)
    Będę zaglądać tu częściej dlatego obserwuję! :)
    Poklikasz u mnie?
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty