Fale bez uzycia ciepła

Hej. Dzisiaj chcę was zaprosić do przeczytania tego postu ponieważ jest on nie typowy. Postanowiłam coś zmienić. Pierwsze co zmieniłam to wygląd bloga. Napiszcie w komentarzu czy wam się podoba. Jak wcześniej napisała że postanowiłam COŚ zmienić to z tego coś powstały poważne plany. Postanowiłam również dodać kilka serii na bloga a mianowicie o włosach o Diy i fotografiach. Przejdźmy do dzisiejszego tematu posta.


Fale bez użycia ciepła. Jak to zrobić ? Standard to warkocz lub kilka małych warkoczyków lub papiloty albo wałki. Ja postanowiłam sprawdzić efekt warkocza dobieranego inaczej francuza.


Pierwsze co to umyłam włosy poczekałam aż trochę przeschną żeby były wilgotne a nie mokre.
Potem poprosiłam moją siostrę aby mi zaplotła dobieranego.
Przy okazji napiszę coś o szczotce TangleTeezer którą, niedawno dostałam na urodziny. Szczotka jest dwu kolorowa pomarańczowo-żółta.







Przejdźmy do włosów.












 I efekt końcowy wygląda właśnie tak jak widzicie na zdjęciach.




♣ Snapchat : lusiaxxd
♣ Instagram: _albatraoz__

♠Pytania
Jak wy robicie fale ?

Komentarze

  1. Ja zawsze robię sobie kilka warkoczyków na noc by mieć fale :)
    Niestety mam taki rodzaj włosów, ze po kilku godzinach już ich nie ma.

    Pozdrawiam! ♥
    ♦ Dream-destinationn.blogspot.com -Kliik! ♦

    OdpowiedzUsuń
  2. na moich włosach by to nie wyszła, jedynie lokówka mnie ratuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie lubię kręconych włosów, ale kiedyś robiłam kręcąc małe warkoczyki na noc i wychodizła taka burza małych loczków, ale Twoje o wiele łądniej wyglądają!

    http://yukinephoto.blogspot.com/2015/07/10-porad-jak-spedzic-wakacje-nie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog :)
    http://zaczytanyksiazkoholik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też tak robię, w soboty jak umyję włosy, świetny pomysł ;)
    Komentarz jest nagroda za zajęcie III miejsca w konkursie na najlepszy blog miesiąca! Gratuluje!
    http://nuskaaaa.blogspot.com/2015/07/mini-konkurs-z-okazji-50-czytelnikow.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty