URODZINY- Make up.

Dzisiaj moje urodziny (09.07) po prosiłam moją siostrę żeby zrobiła mi make up. Zapraszam na bloga mojej siostry make-up-as.blogspot.com . Wiem że bardzo długo nie wstawiałam postów na bloga ale to dlatego że musiałam się zając papierami do gimnazjum i wyjazdem do moje siostry. Jeżeli się wyrobie z postem na jutro to również będzie nowy post. Zapraszam na Instagrama : _albatraoz__ i snapchata: lusiaxxd . Zdjęcia i make up robiła moja siostra ( Link do bloga an górze ).
Snapchat : lusiaxxd
Instagram : _albatraoz__
Osoba wykonująca make up : make-up-as.blogspot.com   - ZAPRASZAM

Komentarze

  1. Śliczny makijaż :) Bardzo mi się podoba! ;)
    Obs\obs? Jeśli tak to daj znać u mnie, a ja napewno się odwdzięcze ;)
    http://my-minnie-mouse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny makijaż, oczy *o*
    Obserwuje, licze na rew :>

    http://chcialamtylkoszczescia.blogspot.com/
    wedlug-zycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny makijaż! I czekam na kolejny post! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy makijaż, zainspirowałaś mnie! :) Może spróbuję wykonać coś takiego przed jutrzejszym weselem, na które się wybieram. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny makijaż, świetnie podkreśla Twoją urodę, a i nie rzuca się za bardzo w oczy. :) Twoja siostra ma prawdziwy talent do tego. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny makijaż. Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty