Wakacyjne Widoki. + KONKURS

Hej. W dzisiejszym poście będzie trochę o pogodzie będzie dużo zdjęć nieba. Post przeznaczyłam na dwa tematy o wakacyjnej pogodzie i o tym jak planuję posty na bloga. ja spędzam wakacje w woj. świętokrzyskim miałam wrócić do warszawy w niedzielę ( 19.07) ale zostałam i będę jeszcze dwa tygodnie u siostry i cioci.

 Pogoda ostatnio wszędzie zaszalała upały 35 stopni a potem burze w niektórych częściach kraju nawałnice u nas na szczęście dużych skutków po burzach. Wczoraj z jednej strony domu był pięknych zachód słońca zrobiłam zdjęcia po drugiej stronie ciemne chmury i błyskawice. Bardzo dziwne ale realne. Stałam na balkonie potem poszłam na dach garażu żeby lepiej widzieć pioruny i było na prawdę magicznie.









 Teraz druga część postu. Jak planuję posty. Zawszę się zastanawiam nad blogiem i to bardzo poważnie. Wychodzę ze swojego pokoju na balkon siadam na podłodze i słucham szumu wiatru. Pomysły na post powstają bardzo szybko piszę sobie na kartce kilka haseł o czym ma być post i jest ten idealny pomysł, szybko siadam przed komputerem lub laptopem i pomysł bardzo szybko znika. Nie wiem czy tylko ja tak mam. Pomysł znika lub staje się totalnie beznadziejny. Teraz przy myśleniu nad postem staram się nie zwracać uwagi że będzie on beznadziejny tylko pisze go i tak właśnie chronię przed stratą czasu aby wymyślić coś lepszego co wcale nie jest lepsze od poprzedniego pomysłu.


 ZAPRASZAM DO OGLĄDANIA ZDJĘĆ I NA SAM DÓŁ POSTU CZEKA KONKURS.


 KONKURS PONIŻEJ 





KONKURS!
CZAS DO 30 LIPCA 
1. Jest 1,2,3 miejsce. 
2. CO trzeba zrobić sfotografować zachód słońca lub wschód lub po prostu chmury kolorowe lub zwykłe :)
3. Wysłać zdjęcia na e-mail   nana.pl19@gmail.com  w temacie napisać  KONKURS #07
4. Nagrody są następujące :
   1. miejsce OBS I KOM dla bloga + dodanie linku do  ulubionych blogów na moim blogu 
   2. miejsce OBS I KOM dla bloga 
   3. miejsce Do wyboru albo obs albo kom dla bloga.


Komentarze

  1. Biorę udział ;) Widziałaś ? Jak tak czekam na odpowiedz :)
    Komentarz jest nagroda za zajęcie III miejsca w konkursie na najlepszy blog miesiąca! Gratuluje!
    http://nuskaaaa.blogspot.com/2015/07/mini-konkurs-z-okazji-50-czytelnikow.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ! Świetny blog i post ! Super zdjęcia ! :)) Obsrwuje :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania oraz komentowania :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty