Haul zakupowy cz. 1

Hej. Dawno mnie nie było ponieważ kilka dni z rzędu jeździłam na zakupy i dlatego teraz jest PIERWSZA część haul'a. Dajcie znać czy chcecie drugą część. Z góry was informuję że pourywałam metki od razu jak wróciłam do domu i nie pamiętam dokładnych cen więc będę mówić mniej więcej.


Pierwszą rzeczą są buty. Slip on w kolorze ciemnym czerwonym. trochę podobny do skóry węża. Zdjęcia Poniżej zapraszam do obejrzenia.
Buty były kupione w New Yorker za 34,95











Kolejną rzeczą którą wam pokażę to jest bluza rozpinana z Croop'a która kosztowała 79.99.
Zapraszam do oglądania zdjęć.











Następną rzeczą będzie to bluzka którą kupiłam w croopie za około 40 złotych
zapraszam do obejrzenia zdjęć.




I ostatnią rzeczą jest bluzka jest zakupiona w croopie i była za okoła 40 złotych






Dziękuję za uwagę. Każdy komentarz jest dla mnie nominacją. Już w niebawem post o Dresslink.
Dajcie znać czy chcecie drugą część haul'a

Komentarze

  1. Miałam kupic identyczną bluzę w cropp'ie , ale zdecydowałam się na inną hah :D


    zapraszam do siebie

    yukinephoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny blog czekam na drugą część :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog! ♥

    http://classy-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty